Vilka är vi?

Real Fighter är en thaiboxningsförening i Lund som bildades 2003.

Vi finns i egen lokal på Tellusgatan 15, med stora träningsytor, ett gym och en boxningsring.

Våra medlemmar är träningssugna lundabor i alla åldrar, de flesta motionärer men även tävlingssatsande på både amatör och elitnivå.

Föreningens proffsfighters har haft internationella framgångar, några av matcherna kan ses i Mediaarkivet. Träningen hos oss på Real Fighter är hård, i alla träningsgrupper, men genomsyras av både disciplin och gemenskap.

Till oss är alla välkomna och vi lever efter vårt motto ”Samma anda genom alla led”.

Barn- och Ungdomsverksamheten är en viktig del av vår verksamhet och vi bedriver dessutom en rad sociala projekt för att aktivera unga och stärka deras roll i samhället.

Föreningens styrelse

Föreningen arbetar efter principer om jämlikhet och allas lika möjligheter, med en aktiv styrelse som deltar kontinuerlig utveckling av verksamheten.

Ordförande: Sofia Olsson

Vice Ordförande: Gustav Brogren

Kassör: Jimmy Heimdal

Sekreterare: Martin Heribertsson